Як зробити замовлення В інтернет-магазині Фоппапедретті, Ви можете здійснити замовлення будь-яким зручним для Вас способом: 1) Скористатися кошиком, оформити замовлення, вибравши зручний спосіб оплати і доставки. 2) Зателефонувати в наші магазини (працюють без вихідних), обговорити всі деталі замовлення і питання доставки товару. Способи оплати Як Представництво провідної в Європі фабрики по виробництву товарів для будинку, ми надаємо сервіс на вищому рівні - для Вашої зручності, ми пропонуємо різні варіанти оплати. Ви можете здійснити оплату будь-яким зручним способом: • в одному з наших магазинів (пункти видачі товару) • розплатитися за товар з кур'єром, під час отримання товару будинку (по Києву і області) • післяплатою (при отриманні товару в одному з відділень Нової Пошти) • оплата банківською картою через систему безпечних онлайн платежів Доставка товару Інтернет-магазин італійських товарів для дому Foppapedretti пропонує різні варіанти доставки в будь-яке місто України: • Самовивіз з пункту видачі товару: - КИЇВ - ТЦ «Аракс-1» - вул. Велика Окружна, 110, 2й поверх – (050) 398 40 00 - ОДЕСА ТЦ «МЕГАДОМ» - ул. Толбухина, 135/2, 3й поверх – (050) 398-60-00 • Доставка по Києву кур'єром. • Доставка по всій Україні У будь-яке місто України доставка здійснюється транспортними компаніями (Нова Пошта, Інтайм, Міст Експрес і ін.). Забрати товар можна в найближчому до Вас відділенні компанії або ж замовити доставку товару до Вас додому або в офіс. Вартість даної послуги залежить від тарифів, встановлених перевізниками. Терміни доставки Доставка по Києву здійснюється на наступний день після оформлення замовлення. Якщо замовлення було оформлено до 09:00 ранку - Ви отримаєте товар в цей або наступний день. Відправка замовлень по Україні здійснюється в день оформлення замовлення або на наступний день за умови наявності товарів у нас на складі. У великі міста замовлення доставляється на наступний день після відправки, а в районні центри - через день. Увага! При отриманні вантажу в офісі перевізника, або під час доставки кур'єром перевізника, - Вам необхідно перевірити коробку на наявність дефектів, які могли бути отримані під час перевезення. Якщо Вами виявлені удари, вм'ятини на картоні - явні ознаки недбалого ставлення під час транспортування - Вам необхідно заповнити Акт ушкоджень, який надає компанія-перевізник, і вислати нам копію Акту на e-mail адресу. Після чого обставини виявлених пошкоджень будуть пояснюватися з компанією-перевізником, а Ви отримаєте новий товар.